Ja kan vara nördig när jag vill..

Nu har jag legat i 1 timma och målat på en seriefigur av mig själv. Helt plötsligt tröttnade jag och raderade rubbet.
Ska sätta mig ner någon kväll i lugn och ro och göra det riktigt, blir en konstig vinkel när man halvligger i sängen med totalt mörker runt datorn och knappt ser vilken knapp man trycker på.

Har tappat allt vad ideér heter men försöker iallafall...
Fick ett nytt PR-jobb häromdagen och jag måste hitta tillbaka till min kreativa sida innan jag kan tacka ja till sånt igen.
Funderar på att köpa ett målarsett så småningom för att komma tillbaka till färg och form-tänket igen.

Kanske man skall spela risk en stund, det brukar trötta ut mig.
Eller ska jag se en film kanske? Är så otroligt trött men kan ändå inte somna.
Oron i kroppen tar över den här tiden på dygnet och sedan är kriget mot klockan igång.
Måste sova, bara X timmar kvar tills jag skall kliva upp. Samma visa varje kväll.

Men så är det när man har 1000 ideér man vill göra men inte kan få ner dem på papper eller i datorn.
Då kör jag fast i stället och ingenting händer. Photoshop hånar mig med en tom yta och snart börjar jag leka med nya penslar eller redigerar bilder.
STOPP!! Jag ska inte redigera bilder, jag skall göra ett PR-test på en produkt som skall utstråla frihet och framtid.
Ja, just de ja.. Frihet och framtid?! Kan någon ge mig ett uppslag på de.

Jag vet att denna torka släpper inom ett par dagar men just nu håller jag på att bli tokig.
En gammal fågel = symbol för frihet och framtid? fågel för frihet, gammal för framtid?
Med andra ord en gammal skata... = en bild på mig.
KLAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0