Frågor..

När gick du upp idag? 6:40 som varje vardagsmorgon. Mojjo ska ju på dagis och jag på jobb.

Diamanter eller pärlor? Diamant räcker. Jag tycker ärligt att pärlor kan se lite töntigt ut. Finns bara en människa jag sett det på som jag tycker de är snyggt på och det är Johanna, men allt klär en skönhet.

Senaste filmen du såg på bio? Minns faktiskt inte, tror de va med Mr. Takida iallafall.
Favorit TV-program? EFTERLYST

Vad åt du till frukost? Misosoppa, gott gott.

Vad är ditt andranamn? Mathilda

Din favoritmat? Jag vet inte längre, har faktiskt börjat gilla lax och potatis väldigt mycket.
Vilken mat gillar du inte? All annan fisk och djur som bor i vatten.

Vilken är din favorit - CD för tillfället? Nickelbacks "nya". Den går på repeat i bilen och är även Mojjos favorit.
Vilken bil kör du? Passaten "KNUT"

Vilken är din favoritmacka? BTL

Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Svår fråga, de skiftar nog hos person till person.

Vilka är dina favoritkläder? Jeans och en tröja, gärna en stor collegetröja när jag är hemma. Annars koftor i massor.

Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? NZ

Favoritklädmärke? VILA och ONLY, men gillar även GT.

Var vill du dra dig tillbaka? I ett hus nära vatten med stor gård och utehus. Gärna med någon som gör mig och Mojjo lycklig, Ymisen ska självklart vara med och kanske nån liten bondkatt.

Favorittid på dagen? Natten, då är det lugnt och tyst och man kan njuta av sina egna tankar.

Var är du född? Sundsvalls BB, bodde dock i Timrå.

Vilken är din favoritsport att se på? Timråhockey. 

Coca Cola eller Pepsi? Cola såklart!!!!

Fotboll eller ishockey? Svarade jag inte på det nyss.

Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Eftersom jag gillar natt så måste det ju vara nattuggla.

Pedikyr eller manikyr? Manikyr eftersom jag hatar fötter.

Några spännande nyheter att berätta för oss? Japps, Mojjo vägrar sova!

Vad ville du bli när du var liten? Doktor så jag kunde ta hand om min mamma tror jag. Idag vill jag bli ... jag vet inte.

Bästa barndomsminnet? När vi var på semester i Norge, mamma, pappa jag och min bror. Bortsett från att brorsan slog sönder sina glasögon samt halva ansiktet när vi hade snöbollskrig ovanför trollstigen.

Varit i Afrika? Ja men inte det afrika som troligtvis menas...

Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja, Mojjos storasyster Ida och troligtvis någon under alla lekar man hade på Discon när man gick på låg och mellanstadiet.

Varit med om en bilolycka? Ja, kvaddade ju en RS2000 för ca 10 år sedan. Men de gick bra med mig, dock inte med bilen.

Favoritdag i veckan? Lördagar, då kan man ta det lugnt och har söndagen kvar innan jobbet börjar igen.

Favoritblommor? Liljekonvaljer eftersom det påminner mig om min far.

Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kinamat även om det kan va gott med en hamburgare någon gång då och då.

Äger du en cykel? Ja Mojjos trehjuling borde ju tillhöra mig, men ingen igen.

Vem fick du senaste mailet från? Har inte kollat min privata på länge och minns inte vem som senast skickade på arbetsmailen.

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? IKEA eftersom jag älskar möbler.

Läggdags? Gärna tidigt, vid 20 med Mojjo men somnar sällan innan midnatt.

Vad sysslar du med just nu? Ligger i sängen och försöker få Mojjo att ligga still och sova.

Favoritfärg? Grönt i alla nyanser.

Hur många tatueringar? Gjorde en för bara några veckor sedan. Min underbara dotters namn samt en fjäril och 3 blommor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0