2009

Första dagen på det nya året..
Sitter havdöd i soffan och tittar på Danne och Mojjo när dom diskar. På TV:n är det Herkules, kanske inte min favorit men jag orkar inte byta kanal. Nu vill man gärna tro att det är gårdagskvällen som gjort mig så tung i huvudet men ICKE!
Tror min kropp har kommit på ett sätt att snabbproducera snor för så mycket som jag snytit mig idag så borde det varit slut för länge sen. Har druckit massor av grönt te så nu borde det snart släppa.

I eftermiddag ska vi ut och åka pulka med Eddie, Paulina och lilla Emmy. Hoppas de går bra med Mojjo idag.
Hon har ju inte hostat på 2 nätter så det borde inte vara någon större fara.
Jag ska iallafall göra en snöängel idag. Årets första och enda.

Gårdagskvällen blev i slutänden enormt rolig. Mojjo förälskade sig i Tomas och jag insåg att de människor jag firade nyår med är mina riktiga vänner. Frida, Johanna, Jag och Mojjo skålade glatt på tolvslaget medans Danne sprang runt med kameran och fotade fyrverkerier och Tomas lekte pyroman.
I övirgt bestod kvällen av mycket skratt, gitarr hero, jobbprat och hästridning. Så glad att jag har er alla.

Nu ska jag gå ut i köket och godkänna Dannes städning/diskning.


Kommentarer
Postat av: GS

Jaja.. Skulle någ tro att gårdagskvällen har haft en viss inverkan.



Ha en god fortsättning på det nya året

2009-01-01 @ 16:54:05
Postat av: bgn

Det gör mig glad när jag läser att du och Moa har haft en trevlig nyårsafton. Hoppas att 2009 blir lika trevligt-

2009-01-01 @ 17:23:39
Postat av: EFA

Stackars Danne oxå en som hamnar under luppen.

Go fortsättning på er.

2009-01-02 @ 05:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0