Dagens låt

I bilen på väg från Östersund hörde jag denna på radion. Helt plötsligt kände jag ett sug efter att komma hem, krypa ner i badkaret och spela kiss på hög volym tills Mojjo skriker.
-MAMMA! TYST!
Det händer efter ca 35 sekunder, så istället hamnade vi i soffan med ben & jerry-glass.

Idag har jag även hunnit med att träffa Lotten och Angelina, vilket var otroligt skoj. Angelina är en otroligt söt och charmig unge. Vi tog en fika och strosade i lite affärer. Gjorde ett riktigt bra fynd på en ny vårjacka från JC. Nu slapp jag leta mer.
Men nu är jag iallafall hemma och myser med Mojjo. En bra dag helt enkelt.




 


Kommentarer
Postat av: Trileia

Mmmmmmmm... och hur snygg är inte Paul Stanley i den här videon då. Mums.

2009-01-29 @ 18:20:44
URL: http://trileia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0