De som kan gå åt helvete, går åt helvete..

Mojjo va som ni kanske läst lite småhängig igår och när jag kom till dagis för en liten stund sedan kunde hon knappt prata. Hon va sista barnet kvar och fröknarna berättade att hon hade ont i halsen och hade varit lite hängig.
OK.. då blir man hemma imorgon då. Men då kom jag på att jag faktiskt ska till Övik imorgon och träffa min TL så Mojjo kan följa med. Jag får packa ner lite ritsaker och annat smått och gott som hon kan roa sig med medans jag jobbar lite.
Vilken tur att jag har världens underbaraste TL.

Just nu har jag precis kastat in potatisgratängen i ugnen och köttet jag marinerade igår skall strax stekas.
Är dock inte så hungrig efter fikabrödet som åts hos Don Thomaso. GOTT! Men de är väl lätt gott när man köpt och valt själv. Nu ska jag laga klart maten.

Kommentarer
Postat av: GS

Det låter som en riktigt god middag det där, blir lite smått avundsjuk på den

2009-01-19 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0