Idag fyllde E2 år.

Idag har vi varit på kalas hos Kusin J. Hennes mellanbarn fyllde 12 år idag.
Vi köpte ett nytt spel som de kan spela på PS2:an. Nåt dansspel med en matta till.
Otroligt skoj att se alla när de skulle skutta runt på denna matta, jag tyckte lilla Tildebus va bäst.
Jag tror det var en lyckas present iallafall. De var även otroligt skoj att träffa Faster och Folke igen. Jag älskar verkligen den här familjen. De är min familj de med. Även om jag inte umgås så mycket med fler än Jenny och hennes familj betyder dom otroligt mycket. Inget ont som inte har något gott med sig. Min fars bortgång fick mig att komma närmare min familj. TACK!



En suddig bild på mig och E2.



En bild på både E1 och E2. Båda systrarn är just nu mörkhåriga.
Bilderna är tagna i deras sommarstuga, min fars hem, mitt paradis, i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0