Sjuk.. igen?

Har varit hemma en stund efter en underbar middag hos B&B. De va länge sedan jag åt älgkött nu.
Känns faktiskt rätt konstigt eftersom man är uppväxt på älgkött i alla tänkbara former.
Ligger i sängen med en orolig Mojjo. Hon har börjat andas snabbt igen och säger själv att hon inte mår bra.
Är lite rädd att lunginflammationen sitter i lite ännu, men jag är nog bara en fjantig och orolig mamma som vanligt.
Idag fick hon träffa "Lille-T" som har vattkoppor, hade varit bra om hon kunde få de redan nu så vi får det överstökat.
De ska ju tydligen bli värre ju äldre man blir.

Jag ligger och försöker andas lika snabbt som Mojjo och blir helt vimmelkantig. Får nog hålla lite extra koll på henne inatt. Nu ska jag krama lite på henne och få en och annan godnattpuss.


Kommentarer
Postat av: EFA

Kram till Mojjo

2009-01-18 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0