Välkommen hem till helvetet..

Klev innanför dörren och insåg snabbt att något var fel.
Ymisen har börjat fått vara hemma på dagarna pga kylan eftersom jag fortfarande kan åka hem och rasta honom under dagen. Idag var jag hem vid 13:15 och då var allt lugnt hemma, trodde jag.
Jag öppnade iofs bara dörren och släppte ut åbäket, sedan tillbaka in igen och for tillbaka till jobbet.
Men när jag kom hem ikväll var inte allt lugnt längre.
Han hade ätit upp Mojjos vällingpaket så hela köksgolvet var fullt med fasttorkad välling vilket jag har fått handskrubba bort med en svamp. Sedan hade han även ätit upp mina kockosrutor som jag bakade igår. DJ*VLA HUND!
Nu är han billig, någon som vill ha e dum och seg rottis??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0