Glömt medicinen.

Glömde ta min medicin i morse. Det märks! Hjärtat dunkar så det håller på att hoppa ur kroppen. Ringde farbror doktorn igår för att informera honom om min lilla incident på akuten för några månader sedan men då var han inte på plats. Jag skulle ringa tillbaka om 3 veckor. Ok? Sedan fortsatte sköterskan berätta att min läkare var en AT-läkare på hon var inte säker på att just han skulle komma tillbaka. Kul. Då kommer jag säkert få göra om allt från början. Sjukvården är fantastisk. I vilket fall som helst börjar jag bli orolig över vad som händer med mig. Efter mitt besök på akuten försämras mitt besök mitt minne märkbart. Både jobbigt och genant! Vi får väl se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0