JOBB JOBB JOBB

Nu ska jag snart iväg till jobbet igen. Man har börjat komma in i rutinerna nu.
Kanske inte världens roligaste jobb men det är ett jobb som inbringar pengar varje månad.
Har även en del trevliga arbetskamrater som gör det roligare.

Idag åker Mojjo till sin mormor. Klart att hon ska få vara några dagar hos mormor när mormor har semester men jag hatar verkligen när hon åker. Mormor hämtar på dagis så jag slipper iallafall det hemska avskedet.
Jag vill verkligen vara med min dotter jämt. Är nog en av få som verkligen hatar att vara barnledig!!
HATAR!!!!

Nu ska jag väcka prinsen så han kan skjutsa in mig till jobbet. Ska även stressa honom lite ang flytten som skall vara klar denna vecka. Ibland kan jag vara en riktig bitch, men då har man förtjänat de.. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0