Myser med Dino efter dagens bravader

Ligger i sängen och kramas med Dino medans Mojjo ser på TV och Mogge är och handlar pizza.

Idag jobbade jag bara halvdag. När jag kom hem packade jag ihop hela "familjen" för en tripp till Matfors. Där hälsade vi på Ronica för lite kaffe och kakor medans barnen lekte, Busunge 1 och Bellan kommer så otroligt bra överens. Det är så kul att se hur bra de leker tillsammans. Efter att vi varit där åkte vi till Ronicas ex en snabbis. Dvs min allra bästaste kompis Fredde. Han fyllde år igår så vi var dit och fikade lite tårta. Njuter av varje sekund med honom nu när vi ses så sällan. Så mysigt att bara sitta och prata en stund. Ett plus är att han och Mogge kommer så otroligt bra överens och att jag gillar hans tjej Anna.
På väg hem släppt vi av busungarna hos deras mor och åkte vidare till garaget. Lite dösnack med "Lallja" (Mojjo kallar henne de) och Daniel. Kikade lite på krockbilarna och försökte ta det lugnt en stund...
Ända tills Mogges mage kurrade och luften gick ur honom, då va det dags att åka hem och fixa mat.
Och där är vi nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0