Slappardag.

Idag har vi bara slappat. Mest myst i sängen hela dan. Kramats och gosats medans Mojjo "plågat" lilla stackars DINO.
Idag insåg jag att jag fortfarande är nykär i Mogge. Det pirrar i magen och alla problem känns som bortblåst när han kramar på mig. Då hamnar jag i vår värd, där bara vi, våra barn, nära och kära och allt rosa och gulligt finns.
(Inte för att det finns så mycket rosa hos oss, vi är nog mer rockers båda 2)
Morgondagens läkarbesök känns inte längre så hemskt och jobbigt. Så länge jag har Mogge som stöttar mig så klarar jag allt. :)

Ligger just nu här i sängen med Mojjo och myser lite. Det är dags för henne att sova så hon orkar med dagis i morgon.
I vardagsrummet sitter Nea och kikar på tv. Hon kom hit med pizza strax innan Mogge åkte och jobbade så vi åt tillsammans och efter det har hon och jag bara legat i soffan och pratat. Lite småmysigt.
Blir inte så ofta vi ses längre nu när jag jobbar jämt.

Nästa helg är det iallafall dags för Hede. Jag längtar otroligt mycket efter denna "lillsemester" med tävling och allt.
Om vi kunde ha så skoj som vi hade i Östersund trots att det vräkte ner från himlen hela helgen så skall vi nog kunna ha lika trevligt om inte trevligare den här gången.
5 dagar kvar nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0