Vägen till ett underbart liv.

Sitter på jobbet och bloggar från mobilen på min rast. Nördigt? Jag vet! Men jag sitter Här i fikarummet med min dricka och macka som jag inhandlade på pallas på väg vill jobbet i morse. Glömde allt vad ätbart hette hemma i hallen. Men nu sitter jag iallafall Här med ett leende på läpparna och bara njuter av tillvaron. Hemma i sängen ligger världens underbaraste sambo och saknar mig. Jag fick ju ligga och snusa på mojjo hela natten eftersom mogge jobbade natt. Och i natt har vi verkligen myst, jag och min lilla skitunge. Om inte detta vore nog fick jag ett sms från mogge igår som höll på att få mig att ramla ur sängen. Han gör mig lycklig. Nu är livet på väg i rätt riktning. Jag säger/skriver de igen. Jag njuter!! Nu är rasten snart slut så nu ska jag krypa tillbaka till min dator och jobba vidare. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Alex

Hur stor de känns för lilla mig att bli stor då? att bli "vuxen" som du kallar det, fast äsch risken är ganska liten att jag kommer kunna bete mig som en vuxen så du kan ta det lugnt. Saknar dig och Monster Moa!

2009-07-22 @ 11:55:51
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: bgn

O va ja må bra när du mår bra

2009-07-22 @ 13:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0