En dag full av leenden trots min sorg,

Denna dag måste folk trott att jag har 2 personligheter. Ena sekunden sitter jag försjunken och stirrar in i datorn och tårarna är nära och nästa skrattar jag åt mina kollegor. Men det är så jag känner.
Jag är inte ledsen hela tiden. Och med de underbart sjuka arbetskamrater jag har kan man inte annat än skratta till och från.

Så här lättsam tror jag aldrig denna dag har varit. Fick dock gömma mig bakom datorn en stund idag när jag läste kommentarerna här på bloggen. Har en massa underbara vänner, mamma, Mojjos faster mfl.
De flesta förstår nog att det är jobbigt att mista någon man älskar men alla förstår inte hur de känns att måsta leva resten av sitt liv med skuldkänslor.

Jag har nog mycket Mållgan och Mojjo att tacka för att det går så bra idag. Mojjo kommer med sina söta små kommentarer och Mållgan bara är och det räcker. Har nog aldrig tidigare träffat en sån omtänksam människa.
Ymisen har också förgyllt min dag efter att jag kom hem.. GRRRR! Han hade varit upp på diskbänken och hjälpt mig med disken. Gillar de inte men den var skinande ren. Tur att jag gillar att diska.

Nu ska jag fortsätta skura efter Mojjos små hyss.. (Läs dagens Mojjo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0