Jobbig morgon.

Ont i hela kroppen utom halsen idag. Har inte hostat så mycket inatt men tydligen sovit väldigt konstigt.
Ögonen kliar och ryggen värker. Ändå vaknar man med ett leende på läpparna.

Ska fixa lunch och försöka få upp min lilla knodd. Lilla fröken har pratat i sömnen hela natten.
Hon pratar varenda vaken sekund och nu har hon börjat även på nätterna.
Sedan bär det av till dagis och jobbet. Tycker så synd om Mojjo som är på dagis så länge.
Igår när jag hämtade henne sa hon med nedstämd röst.
-Mamma, alla andra barn har gått hem.
Så skär det i ett litet mammahjärta. Jag önska jag kunde ha ett vanligt jobb med vanliga tider för hennes skull.
Men nu får hon vara ledig i 3 dagar. Jag börjar inte jobba förrän 15 så då får hon vara hemma hela dagen och på kvällen är ju Mållgan hemma med henne. TACK MÅLLGAN!

Nej, nu ska jag göra ett ryck igen så jag blir klar för avfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0