Mållgan otrogen..

Jag vet inte längre vad jag skall tro.
Mållgan ligger inte längre och kramar på mig när vi går och lägger oss, han sitter länge på sängkanten med mobilen i handen och sms:ar. Han ler med hela ansiktet och rodnar.
Undra vad han får för sms..
Undra vem det är han träffar bakom min rygg?!
Nej, jag är inte svartsjuk, jag är realist.

Jag vet vem det är... Det är hans svåger. 
Mållgan försöker flörta till sig skjuts hem efter jobbet imorgon. Jag behöver bilen så han får ju betala sin svåger för att få skjuts hem. Natura eller cheesburgare, det är frågan?!

Nu får han smöra om han ska få kramas ikväll. Han ligger här i sängen med en bullpåse och cola.
Jag kan inte säga nej, jag delar gärna med mig till svågern bara jag får colan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0