Världens bästa faster J!!

Faster J om Nu kom dom....:
Jag har ingen erfaranhet så jag borde inte tala (skriva :)). Men precis som du skriver kommer du ihåg din pappa i vardagen, precis så minns han dig också. Klart man vill säga farväl och vara där in i det sista. Men det som räknas är igentligen alla dagar därinnan. När man ser tillbaka finns det tusen saker man kan se att man gjorde fel, men det gör alla.. speciellt som tonåring. Sätt dig in i din och moa situation.. oavsett kommer du alltid älskar Moa - till och med in i det värsta. Alltid.


Hon är klok Mojjos faster. Och hon har otroligt rätt. Men det är svårt tänka så med alla skuldkänslorna som kryper runt i huvudet på mig just nu. Men det är bra att få det påpekat för sig. Som hon skriver, jag skulle älska Mojjo vad som än hände och det gör nog min far med mig med,
TACK Faster J för dina ord.

Kommentarer
Postat av: julia

kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar! :) kram

2009-06-02 @ 20:06:52
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: Faster J

Oj, nu blev jag generad... Men jag menar det.. Tänk på det! Kram

2009-06-03 @ 09:30:05
Postat av: Faster J

Förresten är jag inte bara Mojjos faster utan även din vän :)

2009-06-03 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0