Byte till mjukbyxor.

Jag vet inte vad som hänt med mitt balanssinne men det är inte vad det brukade vara.

Skulle byta till mjukisbyxor innan jag kröp neri sängen med Mojjo.
Hasade ur världens tajtaste jeans, vilket inte är det lättaste, men det gick bra..
Satte i ena foten i byxbenet på mjukbyxorna och kom i samma veva på att jag skulle slå av volymen på mobilen för att den inte skulle störa Mojjo när hon skulle sova. Försökte nu göra dessa 2 saker samtidigt vilket resulterade i att jag på något sätt fastnade med armen i andra byxbenet när jag sträckte mig efter telefonen, halkade med det andra benet, fick tag i mobiltelefonen och ramade sedan in i garderoben.
När jag sitter där med arslet bland Mojjos gamla bebiskläder ringer telefonen, och vilken ringsignal är det inte..
om inte mojjos tokskrattande. (Inspelat för ca 1 år sedan). Kunde inte annat än skratta. Vägade dock inte berätta för människan som ringde att jag satt i en garderob och varför.. men nu vet du.

Kommentarer
Postat av: Robban

gapflabb du ÄR helt störd.. haha, så det är time att komma ut ur garderoben nu då?

2009-03-31 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0