Dagens skratt

Varför tänkte jag på den här historien på morgonen.
Min vän Camulla berättade att hon varit ute förra helgen och druckit lite och skakat på sin lila rumpa. När hon gick hem hade hon tydligen lite för lite ork i benen och var tvungen att stanna och vila lite. Precis när hon skulle stanna och luta sig mot en vägg glider klackarna undan och hon sätter sig på ena foten. 2 snälla stora starka män kommer fram och fråga hur det gick i stil med denna konversation.
-Oj hur gick de?
-Bra! svarar en något förfriskad Camulla troligtvis.
-Men de där såg inte bra ut. Hur är det med foten?
Kan se framför mig hur Camulla skrattar sitt hånskratt och svarar.
-De gick bra, haha, tror du att du är läkare eller?? (Camulla är utbildad undersköterska om jag inte minns fel)
-Jag är ortoped..
Kan tänka mig att Camullas hånskratt här övergår till ett litet generad flickskratt.
De slutar iallafall med att dessa stora starka karlar bär en skadad Camulla i kortkort och högklackat tillbaka till lägenheten.

En mycket roande historia.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jadu, de måste vi testa oss fram till för att få veta.

2009-03-23 @ 11:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0