Idag har vi shoppat lite.

Mojjo fick ännu ett presentkort på Polarn & Pyret av sin familj i Göteborg igår.
Idag åkte vi till både Birsta och stan för att se om vi kunde hitta nått skoj.
Jag gillar vanligtvis inget annat än deras ytterkläder men idag blev det iallafall en röd klänning med vita blommor och blå kant i halsen, ett par röda leggings, en rosa tshirt, en brandgul klänning med blommor i nederkant (denna kommer Mojjo bli jättefin i) och en grå kofta.
SÅ nu springer hon runt i sin nya klänning och känner sig jättefin.
Hon bäddar med sina dockor i vagnarna och försöker få hennes jättestora Pongo att skälla på mig.
Pongo är för övrigt större än Ymot.

Idag fick jag beröm för min hund på parkeringen utanför Birsta.
Jag hade precis öppnat bakluckan när det kommer fram ett äldre par och påpekar att min hund verkar så snäll och go.
Detta pga att jag stod och kramades med honom som jag alltid gör när jag öppnar bakluckan.
Dom kom fram och hälsade på honom och berömde mig massor för min snälla "mördarhund":
Dom hade nog inte gått förbi bilen när jag inte var där för då låter han ju som om han skulle döda varenda människa i närheten.
Men men.. lite stolt blev ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0