En dag i värmen.

Började dagen med att åka till Timrå och titta på när Stor-Moa spelade fotboll. Hon är en tuff liten målvakt. Matchen slutade 2-2.
Efter det bar det av till Mållgans syster med familj där vi grillat, haft vattenkrig och njutit i solen. Har faktiskt gått färg.
När vi kom hem tvättades ungarna av en efter en, som i en biltvätt, innan de fick mysa lite i soffan och sedan hoppa i säng. Mojjo somnade direkt vilket gav mig mer tid till att göra klart uppgifterna vi fick från jobbet som jag inte kunnat gjort under helgen pga mitt förbaskade skitinternet. Kopplar ner hela tiden och den lilla stunden jag är uppkopplad går de så sakna så jag tror jag sitter på ett 56K-modem.

Imorgon blir det storshopping på MAXI och sedan lite klädshopping till barnen på birsta.

Nu har jag inte tid med detta om jag ska hinna klart uppgifterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0