En vän

Idag gjorde jag någon jag velat gjort i 2 år. Jag åkte och hälsade på en gammal vän.
Jag och Fröken J träffades för ca 2,5 år sedan och kom varandra riktigt nära. Vi träffades nästan varenda dag tills en dag då något förstörde vår vänskap. Tyvärr vad det jag som tog avstånd av olika anledningar.
Idag när Alex skulle övningsköra fick hon köra hem till Fröken J där vi drack kaffe och åt lakritsballerina.
Jag är så glad att jag åkte, de kändes som vi aldrig varit ifrån varandra. Nu kommer jag aldrig släppa henne igen. Hon är nog en av de vänner jag verkligen litar på. Och jag vet att hon finns där för mig när jag har det svårt. Det har hon bevisat.

Tack för att du fanns då, och tack för att du finns nu. Du har räddat mig fler än en gång.



Mojjo och Fröken J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0