Första gången vi är oense.

I förrgår hände det. Jag och Mållgan blev oense. Vi satt och tittade på Tv och det handlade om lastbilar i Australien.
Helt plötsligt började vi diskutera boggies på lastbilarna.
Boggie är en anordning som fördelar trycket vid tunga laste. I slutänden diskuterade vi hur många ställen lastbilen/släpen kan vika sig på.
Detta skapade en mindre diskussion som slutade med att vi tokskrattade åt varandra och kramades massor.
Hur kan vi ens hamna i en diskussion om lastbilar. Jag tycker verkligen om mitt liv just nu. Sådär lagom galet.

Jag läste förresten Idas blogg och tror att de flesta håller med henne när hon förklarar vad pojkvännen skall göra i olika situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0