Östersund nästa.

Nu är vi uppe och nyduschade.
Så underbart att vakna i Mållgans famn. Känner mig så trygg hos honom.
Nu ska vi fika lite och sedan åka och hämta trailern för att röra oss mot Jämtlands mörka skogar.
Först till mormor och morfar Sten, sedan till Östersund. Mojjo har pratat om denna resa sedan vi nämnde det för henne igår. Jag har en helt underbar unge.
Förhoppningsvis kommer vi tillbaka ikväll med en bil. Då kommer jag ha världens gladaste pojkvän i flera veckor framöver.

Nu ska jag gå och mysa med mina 2 älsklingar!



(Jo Tias, vet ju att du fortfarande läser min blogg.

Du är bitter för att jag gjorde samma mot dig som du gjort mot mig åtskilliga gånger.
Men det går nog ingen större nöd på dig. Doppa snoppen verkar du ju få göra på flera ställen ändå.
Hoppas dom inte kommer på dig som jag gjorde.
Kram på dig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0