Är jag en festprisse?

På fyllan har du:

[ ] Däckat
[x] Spytt (Ja tyvärr en gång. Detta på en kräftskiva i Göteborgs skärgård. Vet inte om det berodde på att jag drack för mycket eller åt kräftor och räkor. (Äter ju inte sånt normalt sett))
[ ] Vaknat hos en främling
[ ] Tappat bort mobilen (Varje dag men aldrig på krogen eller pga fylla.)
[ ] Haft minnesluckor
[ ] Tagit emot alkohol från en främling (Detta kan bero på att ingen vill bjuda mig på en drink.. :)Fniss)
[ ] Liftat (Har liftat en gång i hela mitt liv och det var från Midlanda till Indal.
[ ] Dansat på ett bord
[ ] Strippat (Detta görs endast vid väl valda tillfällen. Varje dag någon gång mellan 21:00-24:00- Följs gärna av att jag kryper ner i sängen och drar täcket upp till halsen)
[ ] Bråkat med polisen (Inte på fyllan, men jag har diskuterat med dem i jobbet)
[x] Kissat utomhus (Det har jag garanterat gjort när jag var yngre.)
[ ] Tappat skorna
[ ] Ã…kt ambulans (Vadå Å...kt?)
[ ] Varit i slagsmål
[ ] Varit otrogen (Tyvärr har jag varit den en gång utan sprit. Har nog aldrig mått så dåligt. Det gör jag aldrig om. Det som säger "en gång otrogen alltid otrogen" vet inte va den pratar om. Mår skit bara av att tänka på det)
[ ] Kysst en person av samma kÅn (Samma kÅN? Varken de eller någon av samma kön)
[ ] Haft sex med en person med sma kÅn (Nej, inget sex utan kyssar, se tidigare fråga. Varken med kÅn eller kön)
[x] Varit inne på krogen (Brukar det inte vara där man blir onykter?)
[ ] Varit inne på krogen och varit under 18
[ ] Ã…kt in i fyllecell (VADÅ Å....KT?)
[ ] Blivit tagen av polisen
[ ] Hickat
[ ] KÅrt Ål spelet (VA!? Heter det inte Ölspel?)
[ ] Somnat utomhus
[ ] Nakenbadat
[ ] Tappat trosorna/kalsongerna (Hur tappar man dom? Använder jag mina egna är dom väl min storlek och då brukar de ha ganska bra passform. För bra för att bara ramla av iallafall)
[ ] Ljugit fÅr dina fÅräldrar (Aldrig på fyllan)
[ ] Sagt en hemlis
[x] Festat utomlands (Festat och festat... ja, druckit sangria iallafall tillsammans med Fredde och Mattias på vår studentresa.
[x] Vaknat upp på annan ort (Ja, jag har ju tagit en öl med vänner då jag inte åkt hem. Typ när man sovit hos mamma. Dumt att åka hem 9 mil om man ändå är där)

[ ] Blivit målad i ansiktet
[ ] Målat nån i ansiktet
[ ] Festat fram till morgonen (Nu börjar jag känna mig som en pensionär och nykterist)
[ ] Sovit i tält
[ ] Haft sÅnder någonting
[ ] Busringt
[ ] Spytt i en bar
[ ] Tappat alla dina pengar
[x] Ã…kt taxi (Jag har ÅKT taxi hem från krogen ett par gånger ja.
[x] Sett ett slagsmål (Tror ja)

[ ] FÅrstÅrt en fest
[x] Druckit med en familjemedlem (Kan ta ett glas vin med mamma när vi är där och sover över. Även med Mogge.)
[x] RÅkt
(Tror det är rökt de menar och det har jag.)
[ ] Snusat
[ ] RÅkt cigarr
[ ] Hoppat från en balkong (Varför gör man nått sånt?)
[ ] Velat dÅ (DÅ... =dö.. nej de har jag inte velat.)
[x] Tagit medicin tillsammans med alkohol (Ja, min hjärtmedicin åt jag ju jämt förr.)
[ ] Slängt en glasflaska i marken
[x] Blivit ovän med någon (Samma kväll jag kräktes på kräftskivan bråkade jag med min dåvarande sambo)
[ ] Ramlat i vatten
[ ] Varit på en festival
[x] Sluddrat (Det har jag nog. Det gör jag ju även i nyktert tillstånd)
[ ] Somnat i ett badkar
[ ] Raggat
[x] Blivit uppraggad (Ja, men jag hatar det! Ni som känner mig väl vet hur jag resonerar ang krogragg)
[ ] Sjungit hÅgt
[ ] Rakat bort allt hår
[ ] KÅrt bil (Detta är något som ligger högt på min hatlista. Folk som kör rattfull. INTE ENS 1 METER! Vet en kille, han var då väldigt liten, som miste sin far pga av att en rattfull körde på honom. Har mist vänner pga såna påhitt.
Ring en chafför eller stanna där ni är då ni dricker)
[x] Snubblat (Ja, svarar hon som inte kan kliva över en tröskel utan att snubbla nykter)
[ ] Dragit ner byxorna fÅr att visa rumpan
[ ] Visat brÅsten
[x] Träffat roliga människor
[x] Beställt mat

[ ] Sovit på en parkbänk
[ ] Festat själv
[ ] Snattat alkohol
[ ] Sovit i en trappuppgång
[ ] Varit med om en bilolycka
[ ] Sett någon dÅ
[x] Gråtit
[x] Skrattat

TOTALT: 18 JAG HAR ETT LIV!!
Frågan är vad som är värst. Göra allt detta på fyllan eller nykter?! :)


0-20 NAJS, DU HAR ETT LIV!
20-60 DU VAR/ÄR EN ÄKTA FJORTIS
60-75 ALKIS, TA DET LUNGT MED SPRITEN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0