Mysdag med MojjoBojjo!

Idag har Mogge varit och mekat med lastbilen hela dagen så jag och Mojjo har haft en heldag för oss själva.
Mojjo valde att vi bara skulle vara hemma så vi har bakat och lagat god mat. Myst framför TV:n och tittat på barnprogram.
Titt som tätt kommer lilla söta damen, Dino, och ska snusa mig i håret. Jag är verkligen ingen kattmänniska men denna lilla tjej får mig att smälta. Hon har även gjort att jag tycker om katter mer.
Jag tycker om nästan alla djur men jag har tidigar tyckt att katter bara är katter och inga personliga djur. De har det blivit ändring på.

Jag har även dammsugit och städat här hemma. Detta till sången från nya Tingelingfilmen. Inte riktigt min smak men nog har jag och Mojjo dansat runt som vi brukar här hemma.
Nu börjar jag sakna herrn i huset och tycker att han och hans arbetskamrater ska ta och knyta ihop säcken för dagen så han kan komma hem och mysa. Kanske, kanske, kanske orkar vi följa med honom imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0