Vägen mot hockeyeliten?

Idag börjar Mogge spela hockey på lite högre nivå än lekhockeyn han utövat på söndagarna. Nu har jag 2-3 träningar i veckan och det var en lycklig sambo som gick ut genom dörren för snart 1 timma sedan.
Mogge har tidigare spelat rätt mycket hockey, varit nära att bli uttagen till TV-pucken på den tiden men gjorde tyvärr illa sig på planen så hans karriär grusades. Men nu tar han upp den igen, dock bara som en hobby.
GUBBMOTION kallar jag det :)

Men det är bra att ha börjar. Då måste han börja öva upp flåset på dagarna och jag kan följa med. Helt plötsligt blev det roligare att vara ute och röra på sig.

Kommentarer
Postat av: EFA

Skall jag kontaktar Linkan för ett kontrakts förslag.:))

2009-11-12 @ 08:26:09
Postat av: camilla ( morgans kusin)

nu har en bra pojkvän, riktigt snäll:)

du ser bra ut du också..

ta väl hand om han!!

kommentera tillbaka på min blogg=)

kram camilla

2009-11-14 @ 16:55:04
URL: http://ccamillabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0