Vilka läser egentligen bloggen?

En självklarhet är väl min mor och min bror samt hans tjej. Sedan har det dykt upp ett par tips till:

Mamma Bärgare: Mogges underbara mor. Har tyckt om hans familj från första stund.
Syster Bärgare: Mogges syster som jag tycker enormt mycket om. Hon är nog en av de härligaste och roligaste människor jag träffat.
Möjligen Timi: Mogges svägerska.
Linea: Min egen fikakompis. Finns alltid på stan när man behöver en kaffe.
Tjohanna: Henne träffade jag genom mitt ex Danne H. Hon finns alltid för mig vad som än händer, även om vi inte träffas dagligen.
Alex: Min lilla stora Alex. Anders äldsta dotter. Jag och Alex fann varandra rätt fort när jag träffade Anders och trots att jag och Anders gick skilda håll så har familjerna hållt ihop ändå.
P: Anders son. Även denna lilla spjuver har jag tagit till mig. Älskade unge!
Mojjos faster: Tror de flesta kan räkna ut hur jag känner henne. Saknar henne när jag bor här uppe. Uppskattar henne nästan mer nu än när man levde tätt inpå varandra. Man saknar inte kossan förrän båset är tomt. Men jag sa åka ner och hälsa på när hon får sin lilla son.
Kusin Jenny: Jenny är den släkting som står mig närmast. Hon fanns där när jag miste min far och ställer gärna upp och dricker kaffe, pratar skit eller tar hand om Mojjo om jag behöver en snabb barnvakt.
EFA: En "hemlig" vän som alltid finns där för mig och min lilla familj. Mojjo älskar honom och jag och Mogge trivs i hans sällskap. 
GS: GS vet jag inte riktigt vem det är. Denna människa har följt min blogg en stund men aldrig velat avslöja sig.
Catti: Busungarnas mamma. Mogges fd sambo med andra ord.
Kanske Danne: Min otroligt snälla fd pojkvän. Vi gick skilda vägar strax innan jag träffade Mogge men har kunnat vara vänner ändå.
Lotta: En barndomsvän och granne från B-gården.
Olisen: Min stöttepelare när jag har haft det svårt. Ola är en helt underbar människa som jag hoppas jag kommer ha kvar i mitt liv länge.
Camilla och Lelle: Mina arbetskamrater och vänner. 2 raka, ärliga och snälla människor. "Pappa Lelle"
Madde: Min första vän i Göteborg. Vi umgicks under mina första år och håller sporadisk kontakt via nätet idag.
Nettan: En annan bloggande västernorrlänning.
Lisa: En barndomskamrat från B-gården.
Roger: En bekant herre från skogen. Finns ofta på msn och underhåller mig när jag har tråkigt.
W: Tror det är Alex söta kompis.
Annelie: Min underbara stockholmska som jag träffade i GBG som idag är skånska. Älskar dig!
Therese H: En dagismamma om jag inte tänker på fel Therese H. I annat fall är det en gammal skolkamrat från Hammarstrand.
Malin N: En gammal skolkamrat från gymnasiet, under de 2 veckorna jag gick barn och fritid.

Har jag missat någon? Hur många blev de?
Jag får detta till 27 st, nu har jag bara 35 kvar.

Misstänker dock att nått fler ex läser den och möjligen någon gammal flickvän till dem eller Mogge.
Men de bjuder jag på :)

Kommentarer
Postat av: W.

Jag. =)

2009-11-06 @ 10:52:15
Postat av: Annelie

Tack för att du minns mig...(sitter i ett hörn o gråter) hihi

2009-11-06 @ 16:43:01
Postat av: Therese H

Jag brukar också läsa!

2009-11-06 @ 19:50:43
Postat av: Malin

Jag brukar läsa

2009-11-07 @ 13:23:31
URL: http://www.metrobloggen.se/norenius
Postat av: Linéa

klart ja läser en av min bästisars bloggar =)

2009-11-09 @ 20:55:21
URL: http://stockhaus.devote.se
Postat av: Malin

Jag minns inte ens att du gick bf :-o Kommer mest ihåg att man surrade med dig i datasalen, du var ett datageni jämfört med mig :-)

2009-11-15 @ 20:50:26
URL: http://www.metrobloggen.se/norenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0