Dagens inlägg

Sitter här och pillar på dagorn, Farmville för att vara med exakt. Mamma och syster Bärgare "tvingade" mig och nu är det ett bra tidsfördriv. Dricker även te och tittar på TV. Har läst de bloggar jag brukar läsa och kollat lite på aftonbladet, st, dagbladet och expressen, mitt dagliga nyhetsbehov med andra ord.

Mogge sitter bredvid mig ochn bygger på sitt modellflyg. Han är väldigt koncentrerad och pedant, alla små bitar ska sitta exakt. Har en otrolig lust att kladda superlimmet på hans fingrar och trycka fast alla bitarna. Göra honom till någon form av en transformers. Ni vet en sån där robot man kan bygga om till en bil Tänk en pojkvän som man kan bygga om till ett jetplan :)

Nu ska jag snart gå och väcka Mojjo som är helt slut efter vår dag i Birsta. Var där och fikade med både Fredde och hans barns mor Ronica. Båda helt underbara. Måste säga att jag saknat Fredde massor. (Dom är ej tillsammans idag, men de har 2 busiga barn tillsammans).

Jag saknar Mogges 2 små bustroll något otroligt idag. Känns lite konstigt att jag saknar hans barn så mycket som jag gör, men det är väl iofs bara bra. Men på Fredag kommer dom igen så i helgen tror jag att vi ska hitta på nått ordentligt, drakborgen, paradisbadet eller något annat som de tycker om. Vi får se vad det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0