Mobilfrågor

Var ligger din mobil när du sover?
På nattduksbordet om Mogge är hemma, annars bredvid huvudkudden.

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Har börjat kunna lämna den hemma men den är aldrig utan batteri.

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Inte alls så tokigt. Dock rädd att jag skall missa något viktigt. Hatar mig själv för att jag inte hade på mobilen när min far dog eller inte svarade i den när P ringde efter Anders olycka.

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Nej, men har fått höra att jag sms:ar mycket förr.

Hur många samtalsminuter har du ringt?
17:10:21, mer än hälften är garanterat till Mogge när han jobbat.

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
En K702i och den jag har nu- en G502. Otroligt nöjd med den sistnämnda.

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Nej, använder sällan mobilen när jag är med vänner.

De i det 4:e sms:et i din inkorg?
"Ska bli skönt å få komma hem oxå. Kommer du och Mojjo å kikar en snabbis om det blir nå hockey ikväll?"
"Fy fan vad jag saknar dig nu!!"
"Bläh på dig själv du haha. Jo det går bra, har just lossat klart, så du ska jag backa till å börja lasta snart. Saknar sig stumpan"
"Åtta :) Är han laddad?"

Alla är från Mogge utom de sista som är från Linéa ang Mogge..

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
"Ja, du ska ringa Markus när du kommer hem"

Vem är överst listan över missade samtal?
Alex.

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
Fredrik Fazer, viket är en av mina närmaste vänner. Han ville ringa och reta mig för att han fick se NHL i helgen.

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
Broder. Undra varför jag sökte dom??... minns inte.

Har du som bakgrundsbild?
En vacker bild på Mojjo. Orkar inte vända den..



Hur mkt batteri har du?
Nästan fullt.

Vem är 8 på din kontaktlista?
Min underbara bror.

Vem är den första på bokstaven G i din kontaktlista?
Har bara en på G och det är Mogges mamma.

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Mitt namn@mobilen

Den bästa låten på din mobil?
Shinedown - Call me är en klar favorit

Den sämsta låten på din mobil?
Alvin and rhe chipmunks intro, men jag gillar den med.

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
En bild på en något nykläckt Alice, min brors minsta tös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0