Godmorgon världen..

Har varit vaken sedan 7:30. Har hunnit tvätta 3 tvättar, torkat golvet i vardagsrummet, diskat och hjälpt barnen att städa. Nu är det strax dags för frukost för barnen och jag skall än en gång bege mig till källarplanet för ytterligare 2 maskiner tvätt.

Gårdagen va kanon, lite kallt men annars skitkul. Ungarna va tvärless efter 2 timmar, Mogge va skitförbannad pga att bilen krånglade men innan dagen var slut hade både jag och Mogge ett leende på läpparna.
Han fick bilen at gå ordentligt och kom 2:a i sista heatet, tyvärr räckte det inte eftersom bilen inte gick de 2 första. Men han blev glad. Jag insåg vilken underbar sambo och dotter jag har samt 2 otroligt goa bonusbarn.

Idag blir det nog mest en hemmadag pga att allt skall tvättas upp inför veckan och det måste plockas lite här hemma. Vi skall försöka hinna med minst 1 kalas av 2 idag. Mogge skall tyvärr iväg och jobba inatt och nu väntar en nattvecka vilken brukar innebära att vi inte ses men eftersom jag är arbetslös för tillfället hinner vi nog ses lite mellan hans tupplurer på dagarna. Ungarna blir med andra ord MINA ungar i veckan. Det ska bli så otroligt mysigt. Nu kan jag skämma bort dem med mys under täcket på kvällarna.. :)

Jag måste även tacka alla underbara människor som letar jobb åt mig. Även de som bara dyker upp från ingenstans och vill hjälpa. Otroligt sött av er! TACK!
(Blev ju arbetslös efter att alla från vårt företag varslas pga att uppdraget vi var uthyrda till avslutades)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0