Jobba? Konsult? Starta eget?

Just nu funderar jag rätt mycket på jobb. Sedan vi blev uppsagda från vårt uppdrag går ju jag bara hemma och väntar på att jag skall kunna anmäla mig för stämpling.
Jag söker arbete för fullt, iallafall de jag är kvalificerade för. Ska jag fortsätta vara konsult åt uthyrningsföretag, jobba extra som väktare eller kanske starta eget.
Jag har massor av idéer för att starta eget men är rädd att jag inte skulle klara av de. Jag är rädd att jag inte har orken eller tiden att starta eget.
Vad ska man egentligen göra i arbetslivet nu för tiden?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tycker du ska flytta ner till mig o jobba som väktare...eller INTE

2009-10-05 @ 17:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0