Ni har läst dem förut.

Vad heter du?
Kallas Lillan.. de får räcka.
Vad är det för för på byxorna du har på dig?
Egenslita jeans från HM. Dom saknar en knapp på ena bakfickan, den tappade jag först gången jag träffade Mogge.
Vad lyssnar du på just nu?
Shinedown - call me.
Vad gjorde du igår kväll?
Åkte lastbil/trailer från Övik, myste med Mogge i soffan och drack ett glas vin sedan somnade vi till en Wallanderfilm.
Vad var det sista du åt?
Makaroner och korv till middag.
Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt.. och kallt skulle jag gissa.
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Nån gubbe som ringde och frågade efter pappa.. han rinde fel.
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Det var ärligt ansikte, hans ögon och markerade haka. Annars brukar det vara händerna.
Hur mår du idag?
Småtrött efter gårdagens tävling. Blev en väldigt lång dag.
Vilken är din favoritdryck?
Cola, kaffe och vatten. Dricker helst inte mjölk dock.
Favoritsport?
Hockey såklart. Är man född i Timrå så finns det i blodet.
Hårfärg?
Brunt med flerfärgade slingor tror jag... :) 
Ögonfärg?
Bruna..
Soluppgång eller solnedgång?
Åh.. båda. Så otroligt vackert. Ser dom båda när jag åker lastbil med Mogge nattetid.
Syskon?
Ett helsyskon och 4 låtsas. Sedan har jag Linda som jag även ser som en syster.
Favoritmånad?
Juli eller Augusti, då är det varmt och skönt. Alla är lite extra glad på sommaren.
Favoritmat?
Kött och potatis, gärna som farmor gjort.
Senaste filmen du såg?
Har blivit mycket Wallander på sistone. Senaste var Blodsband. 
Favoritdag i veckan?
Fredag eller Lördag när vi får vara lediga tillsammans.
Favorithobby?
Bus med barnen, räknas de? Pyssla och måla är också något som jag tycker är rogivande. Fota, men inte med den kameran jag har nu.
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Ja, det är jag faktiskt. Det kanske man inte kan tro men jag är rätt blyg när det gäller personliga saker.
Favoritlåt?
Just nu shinedown - call me
Sommar eller vinter?
På sommaren kan man bada men på vintern kan man åka slalom och slamsa i snön, dricka varmt te och tända ljus.
Kramar eller kyssar?
Kramar är med kärlek men jag får fortfarande fjärilar i magen när Mogge kysser mig. Borde inte de försvinna snart :) Nej, älskar denna människan så otroligt mycket.
Förhållande eller "one-night-stand"?
Förhållande, skulle inte byta bort det för allt i världen.
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad.. otroligt dum fråga.
Hur bor du och med vem/vilka?
I vår mysiga lilla lägenhet tillsammans med Mogge och Mojjo, hund och katt. Ibland bor även busungarna här.
Vad läser du för böcker just nu?
Mest barnböcker faktiskt, sist bläddrade vi igenom Max boll.
Hur ser din musmatta ut?
Har ingen musmatta till datorn om det va det som menade.
Favoritsällskapspel?
TP såklart. Älskar frågesport.
Favorit data/tv-spel?
Polis är ett favoritspel. Gillar bilspel och strategispel.
Kan du nudda näsan med tungan?
Nej, vill inte ha min tunga i närheten av min näsa.
Kan du korsa ett öga åt gången?
Svårt att korsa ett öga, vad ska jag korsa det med.
Är du romantisk?
Jag har nog blivit lite romantisk sedan Mogge kom in i mitt liv.
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja det är jag verkligen. Minns inte sist jag var så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0