Tidig resumé av 2009.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev arbetslös. Ingen bedrift men har aldrig gjort de förr iallafall..
Höll du några av dina nyårslöften?
Ger aldrig några nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.. bekanta sedan gymnasiet har jag sett på facebook. Sedan har vi Hanna som kommer från samma by som mig, hennes bror Henrik, min "kusin" Caroline och hennes man, en av mina gamla vänner Jonas.
Dog någon som stod dig nära?
Gråter när jag svarar på denna fråga. Ja, min älskade Pappa PUCKO gick bort för snart 2 månader sedan. Saknar honom otroligt mycket. Tyvärr gick även Mogges farmor bort, önska jag känt henne mer men livet är inte alltid rättvist.
Vilka länder besökte du?
Har endast varit i Sverige än så länge.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nja, de är det säkert.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
22 Augusti, då förlovade jag och Mogge oss.
24 Augusti, då gick Pappa PUCKO bort.
3 Mars då min mamma fyller år.
4 Mars då Mojjo fyller år.. och en massa andra födelsedagar kommer jag troligtvis att minnas.
Vad var din största framgång 2009?
Jag väntar fortfarande på den framgången... :) Men jag har hittat tillbaka till mig själv igen under året.
Största misstaget?
Lita på människor som ständigt ljuger.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
JA. Låg på akuten i 5 timmar i april pga att jag tappade tal, balans och syn, detta satte sig även på minnet som jag fortfarande märker av.
Bästa köpet?
Bilbarnstolarna till bilen kanske.
Vad spenderade du mest pengar på?
Svaret på denna fråga kommer alltid bli kläder till barnen.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag träffade Mogge och att det fungerar så bra mellan oss.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ska ju förhoppningsvis stå 2009. De blir väl favoritlåten med shinedown, call me. Sedan en par låtar som jag behåller för mig själv som påminner mig och mitt och Mogges liv tillsammans.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Enormt mycket gladare än 2008 då jag levde med den såkallade Mr.Niceguy som visade sig inte vara så djävla nice.
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute och gått.. :) Haft mer tid med Mojjo. Tagit vara på mina nära och kära innan de är borta.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat Mr.Niceguy i början av året. Sårat Danne vilket jag gjorde i samma veva.
Hur tillbringade du julen?
Troligtvis tillsammans med Mogge och barnen.
Blev du kär i år?
Är det någon som undgått detta så tycker jag att ni skall söka hjälp. Om de är nya läsare så är det förlåtet.
Favoritprogram på TV?
Efterlyst som vanligt. Men gillar även några andra små serier.. 2 and a half men, privilige.
Största musikaliska upptäckten?
Shinedown!!
Något du önskade dig och fick?
Mogge.. haha.. önskade inte mig honom precis men vad ska man svara.
Något du önskade dig men inte fick?
Jobb på tingsrätten.. grrr..
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var nog bara hemma som vanligt. Jobbade eller något annat trevligt, minns inte.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Året är inte slut än..7
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Är det kläder vi pratar så har jag varit en jeanstjej helt enkelt. Gärna med en snygg tröja och stövlar eller vita sneakers.
Vad fick dig att må bra?
Att Mogge och barnen kom in i mitt och Mojjos liv.
Vilken kändis var du mest sugen på?
Homer Simpson!! Otroligt sexig kille det där..
Vem saknade du?
Pappa PUCKO, Anders Larssson. Det gör ont i hjärtat att veta att han inte finns där trots att jag träffat Mogge. Saknar Anders som den vän han var.
De bästa nya människorna du träffade?
Mogge och barnen. Mogges underbara familj och deras respektive. Therese R från jobbet..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0