Älskade unge!

Pratade precis med Alex. Jag vill göra så mycket men vet inte vad..
Just nu mår jag så otroligt dåligt eftersom jag hör på henne att hon mår skit. Jag vill kunna rädda henne från allt ont i världen.

I morgon är det begravning. Jag har valt att backa och låta Alex familj finnas där för henne under den, men jag kommer sitta längre bak och hon vet att det bara är att komma till mig om det är nått.
Jag har bett Mogge följa med mig som stöd för mig. Tror jag behöver allt stöd jag kan få imorgon.
Jag saknar Anders jag med, han är en av de underbaraste människorna jag träffat.

Önska jag kunde krama om Alex och säga att allt blir bra. Men allt blir inte bra, det blir bättre och man lär sig leva med det.
Du vet att jag alltid kommer finnas här för dig gumman, vad som än händer.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vet, jag vet. Man måste ta vara på de man älskar medans man har chansen. Men du är en del av min familj så förstår inte varför du låter dem andra ta en större plats.

2009-09-25 @ 00:04:28
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0