Ännu en rast som gör mig göralös.

Det är viktigt att ta våra raster här på jobbet. Men jag hatar dom!
Jag skulle kunna nöja mig med en lunch för på rasterna blir jag bara göralös och vet inte vad jag ska hitta på. 15 minuter av äppleätning? 15 minuter surf på aftonbladet? 15 minuter kaffedrickande eller 15 minuter spelande på mobilen? Jag brukar sitta kvar vid datorn och lösa ärenden jag lagt åt sidan eller läsa jobbmailan. Kalla mig gärna nörd men är man på jobbet så är man.

Jag längtar redan efter Mogge. Var helt underbart när han kom hem igår. Åt mat, myste i soffan och sedan film i sängen. Jag somnade innan 21 så jag var nog egentligen inte så trevlig.
När jag slutar idag klockan 12 ska jag hämta Mojjo, åka hem och slappa en stund för att sedan hämtar busungarna vid 15 hade jag tänkt. Vet inte hur länge stora damen går i skolan men vid 15 borde dom vara klara med alla bestyr. Sedan ska vi hem och äta mat, min och Mogges favoritmat, makaroner och korv.
Och strax efter maten kommer nog herrn hem igen. LÄNGTAR!

Nu är rasten snart slut och jag kan äntligen återgå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jennyh - Lever lyxliv på Malta ;)

Hej! Vad kul, vad jobbade du med här nere?

Jag jobbar med online poker :) vilket de flesta svenskar gör haha.



Nej jag förstår dig, underbart land men jag vill inte heller att mina framtida barn skall växa upp här.

2009-09-14 @ 15:20:15
URL: http://jennyh.se
Postat av: Anonym

skön blogg!

2009-09-14 @ 16:01:57
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Amelie

När jag jobbar har jag också massa 15 min raster, tycker att de gör det svårare att komma in i jobbet när man väl är tillbaka. Man blir bara så trött av att sitta ner. Fin blogg :)

2009-09-14 @ 16:14:46
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0