Fikarast

Skall springa iväg och äta mina underbara små salta kex snart. Jag har fått cravings på saltiner.
Och än en gång, NEJ! Jag är inte gravid.

Jag är dock väldigt trött idag trots att jag sov en stund på soffan igår samt somnade tidigt och har sovit gott hela natten. Har legat och tryckt mig mot Mogge hela natten. Älskar tryggheten jag känner när jag ligger tätt tätt intill honom. Men hatar när man klibbar ihop av värmen. Men det får man leva med. Man kan ju inte få allt här i världen.

Idag kör Alex upp. jag hoppas verkligen hon klarar de. Då ska jag utnyttja henne. Personliga tjänster som hennes far skulle sagt. Allt blir så mycket lättare när jag behöver hjälp med Mojjo mm. Dock så får jag nog låna ut bilen.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Håller tummarna att hon klarar det då =)

2009-09-17 @ 10:33:08
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

Yes jag håller med :)



ha en underbar dag! kram

2009-09-17 @ 12:59:57
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0