Medans andra festar..

..myser jag med familjen. De enda som fattas nu är AP-barnen, annars är hela "familjen" samlad.
Barnen sitter och äter godis i soffan, Mojjo börjar bli trött och grinig, Mogge lagar mat och jag myser lite med Dampe. Jag tycker jag förtjänar att sitta en liten stund efetr 8,5 timme på jobbet. Tror dock Mogge har haft det jobbigare än vad jag haft. *fniss*

Nu ska jag gå och hjälpa älsklingen med maten ch bara mysa av kvällen. Mogge hade hyrt bra filmer och inhandlat både ostkrokar och popcorn. Tar med mig Dampe på axeln och går.

Kommentarer
Postat av: Alex

Inga drama/komedi filmer om jag får gissa? haha

2009-09-06 @ 11:18:07
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0