Minnesgåva till diabetesfonden.

Nu har jag knappat in en gåva till diabetesfonden till minne av Anders. Jag är inte så mycket för blommor utan ger hellre en summa till diabetesfonden som förhoppningsvis kan göra P´s liv lättare i takt med att forskningen går framåt. Känns dom en liten sak, men många bäckar små...

Jag har även varit och beställt handblommor av Lotta till begravningen. Beställde 2 men behöver nog bara en. Tror att Mojjo ska få vara hemma med Mogge. De blir lugnast så tror jag. Jag får se hur jag gör. Jag är en sån där mamma som egentligen inte vill vaddera in Mojjo i en rosa fluffig värld utan visa henne att människor saknar, gråter och älskar utan att det är något konstigt.


Kommentarer
Postat av: bgn

Tror att hon mår bäst hemma. Den här begravningen blir nog mycke svårare än gammelmormor. Hon har ju varit med en gång så hon vet vad det är. Men ta hand om dig själv i stället.

2009-09-16 @ 18:46:49
Postat av: matilda

vad tycker du om green day? :)

2009-09-16 @ 19:33:12
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

Haha ja precis. Sjukt störande

2009-09-16 @ 21:10:17
URL: http://jennyh.se
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

Ah okej. Jo lönen är bra för det mesta, spec om man kan avancera lite ;)



Men shoppade du i Valletta? Jag har inte upptäckt några bra butiker där typ. :/ De bästa finns i Sliema tycker jag :)

2009-09-16 @ 21:26:02
URL: http://jennyh.se
Postat av: Anonym

Låt hon stanna hemma... Vad har hon för utbyte av att gå på en begravning då hon är så liten? Det blir lättare för dig också att "slappna av" om hon inte är med...

2009-09-17 @ 09:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0