Trött familj

Inatt kunde jag inte sova så jag var vaken när Mogge kom hem vid halv fyra. Mojjo har också sovit dåligt, troligtvis pga febern. Vaknade av väckaren imorse, VAB:ade från jobbet och anmälde Mojjo sjuk till dagis.
Det har märkts på henne dessa 2 dagar att nått varit fel och det har med all säkerhet varit febern.

Vi sov en extra stund i soffan innan vi for ut till Mogges föräldrar eftersom Pappa Bärgare fyller år imorgon men firas idag. Tycker så mycket om dem. (Idag tycker jag om syster Bärgare lite extra, så glad att hon är en sån underbar människa) Lite tårta och kaffe, en och annan tjuvrökning och lite bus med Lille K.
Är så dödligt förälskad i denna lilla knodd. Han får hjärtat att slå volter när han skrattar. En sån liten busunge kan alltid få en glad.

Åkte hem eftersom Mogge måste sova lite innan han ska jobba, först blev de slapp i soffan till en dålig film men nu ligger han i sängen med sån där sovpanik som man får när man tittar på klockan och inser att man måste sova och bara har några timmar kvar innan man ska iväg och jobba. Jag ligger och snusar på honom och pillar honom i håret. Mojjo har bäddat ner sig på hennes lekmadrass i vardagsrummet och ligger och myser framför TV:n.
Jag är också trött men jag tänkte att jag och Mojjo ska göra tidig kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0