En annan syn på livet

Häromdagen snubblade jag in på en blogg som fick mig att inse att världen absolut inte är en trygg plats för alla barn. Ju mer jag läste desto fler tårar rann nedför mina kinder.
Ida har jag läst artiklar om kvinnans liv och känner ett behov av att krama Mojjo hårt hårt och lova henne att hennes liv ska vara tryggt och lugnt.

Jag vill gärna dela med mig av vad jag läst. Läs hennes berättelse om hur blåögd vi svenskar faktiskt kan vara.
Hon verkar vara en enormt stark person och jag hoppas att hon och hennes nära och kära får ett lugnt och harmoniskt liv nu.

Här kan du läsa en artikel om henne och hennes syskons liv i GP.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej. Jag vill gärna tipsa om min egen blogg, http://nilssonpettersson.blogg.se. Har fem aktiva tävlingar. Kommer fler så fort dessa avslutats. Barnkläder, heminredning, smycken, prylar... mycket varierat! Välkommen att delta!



Har du ett foto du är stolt över, och vill du ha mer trafik till din blogg? Kika gärna på min inslag om "Veckans foto"!

2010-04-14 @ 12:31:25
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0