En heldag med Alex

Åkte in till Alex vid 11-snåret i morse. Jag hade lovat henne att hjälpa hemme med hennes nya säng men när jag kom dit var det redan klart. Vi tittade på lite bilder istället och pratade massor. Tror att vi behövde det. Som vanligt blev det en och annan tår.

Mitt i vårt grinkalas ringde Fredde och vi åkte till Eclair och fikade lite. Mojjo busade och var på sitt allra sötaste humör. Efter detta bar det av ut till Birsta en sväng för att shoppa lite nya nagerlack nu när barnen skulle komma och kikade även på lite andra förnödenheter.

Sedan var det dags att hämta de 2 busungarna. Så skoj att hämta dem när dom kastar sig runt halsen och ler med hela ansiktet. Älskade ungar.
Julia skjutsades till farmor där hon ska ha myskväll med kusin M. Där blev vi kvar en stund som "barnvakter" men jag njöt hela tiden av att få vara lite med Lille K som också var där.

Nu är vi bara hemma och myser. Barnen ser på TV efter maten och vi väntar in Mogge som sitter på bussen hem från Luleå. Jag längtar så enormt efter min sambo nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0