Bra eller anus?

Jag vet inte var jag fått detta uttryck ifrån men det används ibland här inne på jobbet. Tror det är från Filip och Fredrik vilket inte är mitt favoritprogram.
Men idag är det verkligen både bra och anus.

Bra eftersom min underbara sambo har planerat in en liten utflykt för oss idag vilket jag uppskattar enormt mycket och anus eftersom det är Anders födelsedag.
Blir nog blandade känslor idag.

Om bara ett par veckor är det Anders dödsdag. Det jag gruvar mig för mest är barnen. Hur mår mina AP-barn idag. Jag vet att Alex skulle till graven med en kompis så jag vill inte tränga mig på och jag tror nog att P omger sig med vänner han med.
Dom vet båda 2 var jag finns om dom behöver mig.

En rolig sak till idag är att min svägerska ska köra snabb, tuff bil. Måste nog se till så jag är hemma och på plats när detta händer. Hon fick det under sin möhippa. Så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0