Ont och smått förkyld.

Idag insåg jag att jag inte kan hålla det tempot jag gör på jobbet. Jag kan inte göra alla dessa lyft utan att de känns.
Så ont som jag haft i magen idag har jag inte haft tidigare. Lillefot rör sig så det är ingen fara med honom men de är ju dumt om han vill ut redan.

Detta kanske även har lite att göra med att jag dragit på mig en förkylning med feber och snorig näsa.
Misstänker att så är fallet.

Jag funderar på att ringa min BM imorgon och kolla vad hon säger. Problemet är ju att jag inte fått havandeskapspenningen godkänd ännu, men det kanske finns något annat sätt.
Men trots detta vill jag ju jobba, också....

Kommentarer
Postat av: bgn

Sjukskriv dig om du inte känner det är ok. Du kan ju behöva vila en vecka.

2010-12-14 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0