Stulen av Hannah.

Denna lista har jag stulit från Hannah.

Jag har insett att min senaste kyss
- fortfarande känns som den första :)
Jag pratar - en massa strunt.
Jag tycker om - min familj.
Jag avskyr när folk - hela tiden ska veta bäst.
Mina närmaste vänner är - väl utvalda.
Min första vän hette - Tror det var Helena Andersson när jag var bebis, enligt gamla kort iallafall.
Kärlek är - rätt trevligt.
När jag borstar tänderna - blir jag alldeles blå i munnen. Världens roligaste tandkräm.
När jag lagar mat - blir det alltid något ihopkok.
Jag tänder på - min sambo.
Det sexigaste yrket är - Får väl säga lastbilschaufför. Man är ju lite partisk.
Det är charmigt när - håret står åt alla håll och kanter på Mogge.
Jag är rädd för - att de ska hända min dotter något.
Den värsta känslan är - när jag känner mig otillräcklig för Mojjo.
Den bästa känslan är - när jag känner hur mycket Mojjo älskar mig.
Jag är bäst på att - rapa?
Jag är sämst på - fisa så de låter. (Kan inte de)
Om jag var ett djur skulle jag vara - Någon form av brukshund.
Jag kommer alltid att vara - gammal enligt Tobbe.
Det finaste som finns - MOJJO såklart!
I sommar - hade jag tänkt att jag skulle börja jobba lite smått igen.
Sist jag grät var - imorse när jag lämnade en ledsen tös på dagis.
Jag kan inte - fisa högt har jag ju skrivit.
När jag vill tänka - är jag rädd att det ska lukta bränt.
När jag bakar så bakar jag - förhoppningsvis något gott.
Min mobiltelefon - är Mogges.
När jag vaknar på morgonen - kollar jag om Mogge ligger bredvid.
Innan jag går och lägger mig - går jag in och pussar Mojjo en extra gång.
Just nu tänker jag på att - jag måste slå in alla julklapparna innan jag går och lägger mig.
Bebisar är - lite jobbiga när de ligger i magen.
Idag har jag - jobbat, shoppat, städat, bakat mm.
Ikväll ska jag - slå in julklapparna när Mojjo somnat, koka mig en kopp glögg och kanske se en film så snart jag har pulat klart med allt annat som ska göras.
I morgon kommer jag - fira jul hos mig bror med familj.
Jag vill verkligen - att Lillefot ska komma snart.
Förövrigt - så vill jag skriva GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0