Tillsammans

I natt kom min sjuka sambo hem och kröp ner bredvid mig. Bara vetskapen av att han är ledig idag fick mig att le. Ikväll får vi mysa i soffan och bara vara. Inte massa stress till jobb, tvätt eller städning.
Ikväll ska vi bara vara.

Gårdagen bestod av diskning, tvättning och diverse plock. Barnen var jättesnälla och hjälpte till.
Även lite mer bröllopsplaner smiddes under kvällen.

Nu när vi bestämt när och hur så är det så himla roligt att kika på grejor. Klänningar, pynt, mat...
Ska nog ta hjälp av Syster Bärgare när vi kommer närmare den stora dagen. Hon är en av få människor jag litar på när det gäller att planera så det blir som vi vill ha det. Hon är den som känner och förstår oss mest.
Det ska bli så förbaskat skoj och mysigt.

Men första anhalt som vi siktar på nu är ju Lillefots ankomst.
Först fira lite jul och lite födelsedagar, sedan är det dags för Lillefot att göra entre i vårt liv och då lär det bli full fart. Precis som jag vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0