Klin.fys.

Som tidigare kommentator skrev så var bilden från klinisk fysiologi på sjukhuset.
Idag har jag varit dit med min underbara sambo som inte alls tyckte det var ett roligt besök. Idag blev han påmind om vad som händer om han har maximal otur. En lite depp grabb som följde med hem.

Stämningen har varit lite tyckt under eftermiddagen men efter ett litet pepptalk känner han sig nog bättre. Man ska inte måla fan på väggen, trots att jag själv är väldigt duktig på att göra det. Om jag inte missminner mig så hade jag liknande "fel" när jag åkte till akuten i april, dock så tappade jag tal och balans också.
Så idag har vi suttit och spånat i andra saker de kan vara, mindre allvarliga, samt pratat om lite lösningar om det mot förmodan skulle vara epilepsi.


Kommentarer
Postat av: EFA

Det löser sig sa han som sket i slasken.

2010-02-26 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0