Bröllopspresenter VS födelsedagspresent

Idag har jag knåpat lite på bröllopspresenter. Daniel och Lailas är klara och beställda. Nu hoppas jag bara att tiden är med mig så de hinner komma. Min brors kan jag införskaffa i närområdet så den har jag inte samma panik med.

Sedan har jag fixat en present åt mitt kusinbarn idag. Det var nog svårare. Hon är i den åldern då man inte riktigt vet vad hon vill ha. Hon är lite mer "utvecklad" än en vanlig 7-åring. Hon har lekt med 7-årssaker länge.
Hon hade fått en mobil, ett DS, en skateboard tror jag och massa annat. Men har tror jag har hittat något litet som hon ändå kan gilla.

Sedan har jag även spånat i Alex present. Vad ska man köpa till denna dam?!! Vad önskar hon sig?
På tal om henne skulle jag även ha inhandlat något till gravarna, både pappas och Anders. Och går man på Anders grav går man på Isaks :) Man vill liksom lämna ett litet spår där med.

Så skall det vara någorlunda billigt också.
Ekonomin håller inte för att köpa massa dyrt just nu. Semester, 2 bröllop, födelsedagar. Allt på en gång.

Men det är roligt att köpa till andra.
Tur att man hinner få lön igen innan busungarna fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0