MIN RING!!

Som många vet har jag svårt att acceptera det övernaturliga men blir överbevisad gång på gång.
För ca 1 månad sedan tappade jag bort min ring som jag fått av min mor för väldigt många år sedan. Det var ringen hon fick av min far när dom förlovade sig. Den är något av det mest värdefulla ting jag har.

Idag när vi var hos syster Bärgare började vi prata om detta och hon tyckte att vi skulle gå till bilen och kolla i den.
Jag har ju plockat skräp i bilen var och varannan dag och städade den för ca 2 veckor sedan utan att hitta den. Hade gett upp hoppet om ringen vid det här laget.
Men idag låg den där, helt öppet, mitt framför ögonen. Den låg så öppet att den inte kan ha legat där tidigare utan att jag sett den.

Min far har tydligen ett gott öga till Laila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0