GRATTIS MOJJO 4 ÅR!

Idag fyller mammas lilla älskling 4 år. STORA TJEJEN!!
Hon har fått massor med saker, skridskor, kläder, kritor, pärlor, små små dockor mm.
Men det bästa av allt enligt henne var den stunden hon och mormor hade tillsammans. Den var uppskattad.

Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder pga att vår rätta dator är sönder :(
Just nu använder jag Mojjos dator, min gamla. Sitter även i telefonkö till försäkringsbolaget för kontroll av hemförsäkringen... SKIT!

Om inte detta vore nog hade jag en riktig skitdag på jobbet igår som avslutades med att en traktor backade på min arbetsbil.

Nu har jag samtalat med försäkringsbolaget och en anmälan ska göras i morgon. Så nu kan jag inte göra mer så nu ska jag forsätta fira Mojjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0